Funderingar kring hur folk tänker om sin kropp...

Jag vet hur det är att vara överviktig(plus lite till) och jag har haft turen(och viljan) att gått ner väldigt mkt i vikt efter om och men..
genom motion och ändrad matkost..

Nu har denna hysteri om magoperationer kommit.. tycker dom är jätte bra.. För dom som BEHÖVER det..
min bror gjorde denna, men han har provat ALLA metoder i MÅNGA år innan denna operation blev sista lösningen..
men nu verkar det bli " oj ja har blivit överviktig, äh ja får ta en operation"

vet att "många" verkligen försöker gå ner i vikt av sig själv och det inte går, då e d helt ok.. (inga namn nämnda)
men när vissa sitter och vräker i sig pizza,max godis chips cola,öl etc etc HUr FAN ska du gå ner i vikt då???
nä då går vi till läkaren och gnäller lite så får vi en operation..


Kanske jag ska gå till läkaren och gnälla lite om min "överskottshud" på mage,lår och armar och få de opererat gratis ist för å försöka träna bort det i första hand?



Tycker det är allt för mkt kroppshysteri nu för tiden.. men trivs du inte så försök själv innan du tar till kniven..


Kommentarer
Postat av: madde

Håller med dej helt!

Ni får ta och uppdatera lite här:)

Kram

2010-05-27 @ 21:56:18
URL: http://heartstaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0