Nån konstig grej dom har för sig? (karlar alltså)

Tycker karlar är bra roliga igentligen..
 Jag orkar inte sminka mig och hålla på.. - äh det behöver du inte, du är så söt ändå. brukar det låta..

men dom sitter ändå och kommenterar toksminkade brudar typ: wow så snygg du är..

så alltså.. ska jag behöva se ut som ett spackelbräda i ansiktet för att få mer än "söt lr gullig"?

Dubbelmoral? eller har jag fel?

det är ju lika m bröst.. -näe dina bröst är inte för små..
ändå är det bilder och filmer med stora (bla silicon) tuttar...

man funderar lixom... what the hell are u thinking?? fattar nada alltså..

så nån kille, karl, gubbe.. svara mig..

är det bara fantasin om den jätte smala toksminkade jättebröstade fejksmilande bruttan som lockar.. eller ska man se ut så för att få en kommentar eller????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0