Vår.. spritter i hela kroppen!

Har sån energi! solen gör mig sååå glad..

har omskolat lite fröplantor.. dum nog så glömde ja skriva vad just dom va för något.. tror det var dahliablommande nånting.. hehe.. det va iaf dom som jag delat med svämor, så ja får fråga henne.. hon har fröpåsen kvar..

i mitt såeri har jag:

tropical carneval- lejongap

vita tagetes

"Dom där dahlia"

Lejongap - klätter

och massa pelargonskott (som för övrigt har blitt jättefina!)

kaktus skott som ja fått av svärmor



Har funderingar på att sätta sommarens liljor och gladiolusar i stora krukor ist ( ett par iaf) kan nog bli fint..  och sen planera i någon sorts klängväxter runt om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0